Skip to content
Solutii de Promovare

Solutii de Promovare

Solutii de PromovareSoluţii de PromovareSoluţia de promovare web a unei afaceri pe Internet, rămâne în continuare conţinutul de bună calitate şi evitarea conţinutului duplicat. Google, trimite vizitatori unici pe site-ul nostru dacă acesta oferă informaţii actualizate. Compania noastră primeşte zilnic cereri de optimizare şi promovare pentru diverse site-uri şi ne specializăm zi de zi datorită studierii problemelor la diverse site-uri.

Am observat ca în ultimul timp şi in special din luna noiembrie 2014, foarte multe site-uri optimizate slab, au dispărut din rezultatele organice. Dacă afacerea mea depinde de mediul online, trebuie să am mare grijă cine se ocupa de optimizare sau promovare. Astăzi ne lovim de cele mai noi standarde în SEO şi cu siguranţă va fi din ce în ce mai greu. Dacă facem referire la optimizarea off-page, se întelege că o anumită companie care oferă aceste servicii, practic încearcă să păcălească motoarele de căutare prin diverse tertipuri, pentru afişarea conţinutului în rezultatele de top.

Conţinutul relevant este o regula?

Practicile SEO, se lovesc de conţinutul relevant şi pare cât de cât simplu să adaugi conţinut în site sau blog, care să fie legat de domeniul nostru de activitate. Problema este că uneori se folosesc supra optimizări, îngramadiri de cuvinte cheie boldite, fără inteles pentru cel care citeşte materialul şi motoarele de căutare îşi dau seama.

Dintr-o perspectivă de marketing, conținutul a fost rege al internetului şi cu siguranţă va rămâne pentru mult timp dacă facem referire la soluţii de promovare.

Acesta nu se limitează la format – conţinutul bun poate fi compus din video, imagini sau text, sau o combinație a celor trei. Utilizatorul final pentru conținutul Dvs. va fi întotdeauna cititorul însa, fără practici SEO profesionale, ar fi practic imposibil ca utilizatorii finali să găsească acest conținut.

Ce facem cu supraoptimizarea?

SupraoptimizareOptimizarea cuvintelor cheie este un lucru bun! Aceasta înseamnă că un articol despre “turism”, are o probabilitate mai mare de apariţie în prima pagină a rezultatelor daca este optimizat corect. Dacă încercăm să ridicăm numarul de cuvinte cheie sau expresii “turism”, riscăm ca articolul sau pagina respectivă să fie supra-optimizată şi picăm în cealaltă extremă. Numărul de expresii sau cuvinte cheie trebuie să menţină un anumit nivel şi este destul de greu să facem acest lucru dacă nu avem cunoştunte in domeniu.

Ce facem cu backlink-urile?

Backlink-urileÎn momentul creerii unui articol despre un anumit domeniu de activitate, trebuie ajutat cu ceva link-uri externe care să facă trimitere către el. Toţi ne lovim zilnic de emailuri, sau comentarii stupide cu zeci de link-uri SPAM. Acest lucru ţine de educaţie, ţine de companii tâmpite care fac forţări de promovare şi în special văd că cei din India, Turcia, Ungaria şi Serbia, fac acest lucru.

Nu de mult, am avut un comentariu cu peste 20 de link-uri, pe conţinut în engleza, care făcea trimitere către un site din Romania.

Bănuiesc că această firmă a apelat la un serviciu de promovare de la o companie din India. Deci, conţinut în engleză, expresii cu zecile şi zeci de link-uri către diverse pagini secundare ale site-ului. Cât de tâmpit să fii ca să faci un astfel de lucru? Cine ar aproba un comentariu de genul acesta?

Cu siguranţă compania din Romania, nu a avut ce să facă cu banii şi mai mult decât atât, riscă ca site-ul să fie banat în cele din urma.

Conţinutul de bună calitate trebuie împins către social media (Google +, Facebook, Twitter, etc.), actualmente cea mai buna practică SEO. Este foarte adevărat, serviciile de social media sunt consumatoare de timp, nu este usor însa, nu avem de ales dacă dorim să avem o promovare naturală.

În concluzie!

  • Asiguraţi-vă că site-ul este optimizat corect la partea tehnică, on-page
  • Faceţi site-ul responsiv, să fie vizibil în orice dispozitiv mobil
  • Conţinutul să fie unic şi bine optimizat (fac referire la cuvintele cheie)
  • Faceţi trimiteri către reţele sociale
  • Evitaţi cât se poate directoarele Web, de duzina
  • Evitatţi comentariile pe bloguri de alta nişă
  • Duceţi link-uri naturale către conţinutul respectiv

Save

Save

Back To Top