ANPC

ANPC, informații utile despre cine poate depune o reclamaţie. Aici aveți toate datele necesare pentru a fi un client informat!

ANPC: cine poate depune o reclamaţie?

Consumatorul: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii.

Acestea acţionează în scopuri din afara activităţii comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale.

Informația provine din art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată.

  • reclamaţiile şi sesizările adresate pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice;
  • divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a ANPC;

TELEFONUL CONSUMATORULUI: 0219551

  • apelarea numărului 0219551 poate fi taxată în funcție de tipul de abonament deținut de consumator;
  • se pot obţine informaţii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamaţie. Acestea pot ajunge în atenţia Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor.
  • pentru mai multe informații în privința acestui subiect puteți accesa pagina https://anpc.ro/.

Această agenție de optimizare SEO și web design pune accent pe respectarea termenilor contractuali.

Prin apelarea la aceste servicii SEO sunteți pe mâini bune!