Sari la conținut

Sfaturi SEO

Sfaturi SEOSfaturi SEOExista destule documentatii in Internet, despre SEO si pot spune ca ai ce invata, sunt diverse pareri dar toate vin din experienta celui care scrie. O expresie folosita de unele persoane care se ocupa de servicii SEO, suna cam asa –  "scrieti pentru oameni, nu pentru motoarele de cautare".  Expresia respectiva mie m-i se pare putin ciudata, da, scriu pentru oameni insa, daca nu ma gandesc la optimizarea articol-ului respectiv in primul rand pentru motoarele de cautare, oare acei oameni vor gasi articolul meu? Va aparea in cautari? Eu zic ca nu! Pentru ca vizitatorii sa ajunga pe site-ul meu, in primul rand va trebui sa ma gandesc la un continut relevant si bine optimizat.

 

Primul sfat pe care il pot da este optimizarea site-ului (on page). Fiecare persoana poate testa un website daca este optimizat sau nu. Aveti aici: Testarea site-ului cu Page Speed , un tutorial in care se explica modul de instalare si testare a unui website. Chiar astazi, am testat cateva site-uri cu un Domn, care este inscris la cursurile SEO online. Am ales ca expresie " servicii SEO", din zece site-uri afisate de Google, in prima pagina, doar Computerscom.ro, care prezinta servicii SEO, a depasit un procent de 95%, restul, 20%, 40%, 80%, un singur site avea un procent de 92%. Persoanele care doresc servicii SEO, nu stiu sa testeze cat de bine este optimizat site-ul care prezinta acele servicii si apeleaza la serviciile oferite de un anumit website pentru ca apare in prima pagina Google. Exista firme SEO, care au cate 4-5, angajati care fac numai promovare pentru site-ul respectiv si o fac zilnic. Este normal sa apara in cautari pe prima pagina insa, serviciile oferite nu sunt tocmai profesionale, sau poate sunt si nu au grija de site-ul lor.

 

Sfaturi de Optimizare siteDaca website-ul meu este optimizat, ramane doar sa ma ocup de titluri, descrieri si densitatea pe cuvintele sau expresiile cheie folosite. Aceste sfaturi, fac parte din optimizarea standard a unui website si acesta optimizare se face doar o data. In cazul adaugarii altor pagini sau articole, vor trebui optimizate imaginile daca exista, titlul si descrierea. In cazul magazinelor online, este un pic mai dificil, vad foarte multe site-uri de genul acesta care au in pagina de start doar produse. Este indicat sa existe un pic de text care sa cuprinda cuvintele cheie importante si eventual o imagine cu o descriere "alt", care sa cuprinda expresia sau cuvantul pentru promovare.

 

Website de prezentareWebsite-urile de prezentare, se promoveaza mai greu pentru ca nu se poate adauga continut nou tot timpul. Daca o firma prezinta cateva servicii in care sunt specializati, practic nu au cum sa creeze alte articole. Indicat ar fi sa prezinte serviciile in articole separate si sa gaseasca o modalitate de adaugare continut nou prin diverse indicatii intr-o pagina Blog, eventual noutati din acel domeniu, cu filmultete luate de pe Youtube, etc. Website-urile de anunturi, au un mare avantaj pentru ca zilnic utilizatorii adauga continut proaspat. In cazul nostru, este obligatoriu sa adaugam cel putin la doua zile un articol nou, despre activitatea pe care o prestam. In sectiunea Articole SEO, veti gasi diverse documentatii si pareri din acest domeniu, important este sa culegeti ce va intereseaza si eventual sa puneti intrebari in comunitatea SEO.

Înapoi sus