Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
SEO – Cuvintele de legatura
Scriam in cateva din articolele postate de noi ca promovarea pentru motoarele de cautare, este destul de grea in ziua de astazi si cu siguranta va fi din ce in ce mai greu sa promovezi un site daca nu folosesti cuvinte de legatura pentru expresiile importante. In partea stanga am creat un grafic pentru expresia "SEO" si cuvintele de legatura care pot fi folosite pentru promovare.
Promovarea unui cuvant cheie, este aproape imposibila daca site-ul este nou creat sau poate dura foarte mult. Expresiile de tip "Long Tail", pot aduce trafic mai putin insa, vizitatorii vin exact pentru acel serviciu sau produs pe care firma Dvs. il ofera. Persoanele care cauta pe Internet un anumit produs, vor scrie o fraza daca stiu exact numele acelui produs, daca nu ,vor scrie doar un cuvant cheie si rezultatele vor fi mult mai multe.
Daca dezvoltati o campanie AdWords, veti vedea o diferenta mare de pret intre un cuvant cheie si o expresie formata din trei sau mai multe cuvinte. In acest mod nu riscati ca vizitatorii sa dea click, pe anuntul Dvs. si sa nu apeleze la serviciile oferite. Daca stiti sa folositi cuvinte de legatura, avantajul va fi mult mai mare in promovarea pentru motoarele de cautare.