SERVICII DE OPTIMIZARE SEO
Serviciul de optimizare SEO, se referă la partea tehnică a website-ului, serviciu care trebuie aplicat dupa partea de web design. Noi vom optimiza imaginile din site-ul Dvs., fişierele CSS şi JavaScript, tag-urile H1, H2, descrierile, titlurile şi vom echilibra conţinutul paginilor pentru o densitate cât mai bună a cuvintelor cheie sau expresiilor.

SEM – Publicitatea Online

SEM – Publicitatea Online

SEM - Publicitate Online

SEM – Search Engine Marketing, sau Marketing Online, un serviciu prin care sunt incluse metode aplicate unei pagini Web, sau unui website, pentru o pozitionare cat mai buna in motoarele de cautare. SEM, este legat de serviciile SEO, in care intra si optimizarea paginilor Web, optimizarea on-page. Fara un serviciu de optimizare a site-ului, nu se poate face publicitate online, siteul nu indeplineste conditiile de promovare.

La ora actuala, cel mai mare impact il are Google AdWords, un serviciu de publicitate online, platit pe numarul de click-uri. Marketing-ul Online, cel mai indicat este promovarea unui serviciu sau al unui produs pentru a aparea in mod natural in cautarile efectuate pe motoarele de cautare.

In cateva articole create pe Romania SEO, am enumerat metodele principale de promovare online. Una dintre cele mai utilizate metode este scrierea de articole pe website-urile de anunturi si daca se permite, inserarea unui link pe o expresie sau cuvant cheie care sa duca direct in pagina pentru care se face promovarea, sau in articolul de prezentare al produsului. Multe companii folosesc website-uri special create pentru adaugarea diverselor articole de prezentare pentru serviciile sau produsele pe care le distribuie. Un link venit dintr-un articol are o valoare foarte mare, chiar daca pagina sau articolul respectiv, nu are Page Rank.

INDICATII SEM – O PROMOVARE ONLINE SIMPLA

  • Analiza concurentei
  • Optimizarea site-ului
  • Inscrierea in cateva directoare Web, bune
  • Conturi si publicare de articole in retelele sociale
  • Anunturi de presa pe site-uri specializate
  • Comentarii pe bloguri
  • Continut video

Acestea sunt cele mai usoare metode de SEM, se pot face de catre oricine si nu necesita cunostinte profesionale de Marketing Online. Este un fel de metoda standard. Specialistii din domeniul SEM, aplica altfel serviciile, au diverse grafice, ore stabilite pentru publicarea de articole, legaturi cu site-uri profesionale care ajuta la publicarea articolelor, etc.

Optimizare SEO
office@opti-seo.ro

Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. In domeniul SEO, din anul 2004. In anul 2007, am inceput sa creez pagini Web, in HTML si am urmat cursul dezvoltarii Internet-ului, cu toate CMS-urile aparute noi, incepand cu Mambo, Joomla, WordPress si apoi celelalte CMS-uri. Website-uri de vizitat: http://computerscom.ro, http://web-design.co.com, http://on-seo.co.uk

1Comentariu
  • Marina
    Adaugat la 12:46h, 05 septembrie Răspunde

    Inainte de a analiza concurenta trebuie sa te analizezi pe tine, sa iti analizezi produsele, serviciile, sa vezi unde anume te pozitionezi in piata, apoi studiezi concurenta, ce are ea in plus sau in minus fata de tine, sa cauti sa inovezi sa ai ceva aparte fata de concurenta.

Adaugati un comentariu la acest articol