Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
Rezultatele Cautarilor pe Google
In ultimul timp, foarte multe website-uri au disparut din rezultatele cautarilor pe Google. Webmasterii sau persoanele care se ocupa pe promovarea paginilor Web, incep sa refaca continutul site-urilor si mai nou, au inceput cu participarea la discutiile de pe blog-uri. Se pare ca un link catre site-ul nostru care vine de la o discutie deschisa pe un blog, are mai multa relevanta decat o inscriere intr-un director Web, sau un link in footer.
Administratorii site-urilor Web, cu siguranta stiu ce ar trebui sa contina o pagina Web, unde sa puna un link, ce descriere sa aiba o imagine si ce densitate ar trebui sa existe intr-un anumit articol. Crawlerele motoarelor de cautare, culeg datele respective si daca articolul respectiv indeplineste conditiile este propulsat pe prima pagina. Problema este ca acel articol este facut special pentru promovarea unui produs sau serviciu si nici decum pentru cititorul care ajunge la acel document din cautari. Google a reusit sa gaseasca rezolvare pentru aceasta problema, site-urile care nu au continut relevant sunt trimise mult in spate si revin foarte greu.
Rezultatele irelevante din cautarile pe Google, vor disparea in cel mai scurt timp. Daca vom cauta o expresie pe Google, rezultatele sunt foarte multe insa, dupa parerea mea 10%, detin continutul cautat. Acest lucru se datoreaza persoanelor care stiu sa puna anumite cuvinte cheie in pagina creata, chiar daca articolul sau pagina respectiva nu are nici o legatura cu acel cuvant cheie sau expresie.