Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
Promovare pe Internet
Promovare pe Internet – promovarea unei afaceri pe Internet, poate aduce avantaje foarte mari unei companii dar si esec in cazul in care nu se acorda o atentie deosebita la alegerea numelui de domeniu si la concurenta pe expresiile cheie importante. Google AdWords, ne ofera in mod gratuit un instrument de testare a concurentei pe un anumit cuvant cheie sau expresie. In functie de domeniul activitatii prestate de firma Dvs., va trebui sa alegeti cele mai potrivite expresii pentru promovare pe Internet.
Voi lua ca exemplu expresia – ” Oferte Cazare”, pentru care exista o concurenta puternica si voi arata modul in care va trebui sa promovam aceasta expresie. Acest articol nu este numai o indicatie de promovare pe Internet, noi chiar am achizitionat un domeniu care se numeste – “oferte-cazare.biz” si vom incerca sa promovam acest site de testare intr-un timp foarte scurt.
Website-ul respectiv are la baza promovarea expresiei – ” Oferte Cazare”, pentru ca exista o concurenta puternica si numarul de cautari lunare este destul de mare. Am cautat domeniul potrivit, am creat site-ul si am inceput promovarea naturala pentru acest site. In tabelul de mai jos, puteti vedea expresiile importante din domeniul turism-ului si mai exact, expresiile legate de cazare. In exemplul dat de noi pentru expresia – ” Oferte cazare munte 2010″, numarul de cautari este foarte mic si concurenta este mare. In mod normal, o astfel de expresie nu ar trebui promovata, avantajul fiind foarte mic.
Oferte cazare | puternica |
60.500
|
60.500
|
Oferte cazare mamaia | puternica |
1.600
|
1.600
|
Oferte cazare litoral | puternica |
2.400
|
2.400
|
Oferte cazare munte 2010 | puternica |
73
|
58
|
Oferte cazare sinaia | puternica |
720
|
720
|
Oferte cazare munte | puternica |
2.400
|
2.400
|
Oferte cazare viena | puternica |
320
|
320
|
In concluzie, pentru o promovare pe Internet, ar trebui ales un nume de domeniu avantajos si promovarea expresiei importante pe pagina de start (Home). Daca veti vizita acest site exemplu, veti vedea modul in care au fost alese expresiile pentru promovare si categoriile din site.
CE INSEAMNA PROMOVARE NATURALA
Pentru a avea rezultate bune in cautarile organice, va trebui sa evitam metodele de fortare a promovarii. Foarte multe firme si companii, apeleaza la specialisti in domeniul SEO, pentru a avea rezultate intr-un timp foarte scurt. Un specialist in domeniul SEO, trebuie sa stie ce servicii au fost aplicate site-ului respectiv. Daca site-ul proaspat pus online, va aduce catre el prea multe link-uri, afacerea noastra va avea de suferit. Promovare pe Internet, nu inseamna o saptamana sau o luna, un rezultat bun se vedea dupa cateva luni, nu este extrem de greu sa ajungi in prima pagina Google pe o anumita expresie, este greu sa ramai acolo.
CE AR TREBUI SA FACEM SI CE AM FACUT NOI!
In primul rand am optimizat site-ul, actualmente are un procent de optimizare de 93%, este un procent destul de bun. Am optimizat codul sursa, template-ul la fisierele CSS si JavaScript. Am creat o structura de link-uri buna, categoriile pentru adaugare de anunturi si paginile necesare oricarui website – Home, Contact, Sitemap si Blog. Ne bazam pe promovarea prin intermediul retelelor sociale si pentru cresterea Page Rank-ului, am dus catre acest site cateva link-uri pe expresiile cheie importante. Am renuntat la inscrierea in directoare Web, folosim numai cele doua directoare ale noastre – PcAlba SEO Director si Romania SEO Director Web. O alta strategie la care am apelat, a fost cererea unui review, pe un forum romanesc, in care sunt discutii pro si contra insa, acest lucru ajuta la promovarea pe Internet.