Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
Pareri despre SEO
O data cu aparitia motoarelor de cautare, informatia pe Internet, este gasita foarte usor. Fiecare firma sau persoana care detine un website, va trebui sa adauge informatie pentru promovarea serviciului sau a produsului oferit. Adaugarea de continut proaspat este unul din cele mai avantajoase metode de promovare.Se intampla ca o companie sa aiba pierderi uriase datorita unui client nemultumit care face tot felul de comentarii negative. Chiar am vazut acest lucru la o firma care detine o pensiune, un client nemultumit a scris un articol si a aparut in prima pagina datorita lipsei de concurenta pe zona respectiva.
Datorita retelelor sociale, oamenii pot comunica mult mai usor, un brend poate fi creat intr-un timp foarte scurt insa, reputatia online a unui prestaor de servicii, poate fi stirbita foarte usor. Managementul reputatiei online face parte tot din SEO. In general, oamenii iau de buna informatia din prima pagina a motoarelor de cautare, fie el Google, Yahoo sau Bing. Daca serviciile oferite de firma mea vor aparea in rezultatele din prima pagina Google, voi avea clienti cu care voi mari bugetul companiei mele.
In cazul in care o companie este atinsa de factori negativi, va trebui intervenit cu mai multa informatie venita din mai multe puncte, un domeniu nou care sa acopere locurile din prima pagina Google si informatia negativa sa treaca eventual in urmatoarea pagina, comunicate de presa, etc. Am citit foarte mult despre SEO si chiar intamplari cu companii care au pierdut sute de mii de Euro, datorita necontrolarii managementului reputatiei online. Cu siguranta ati vazut in rezultatele organice asa numitele “duble”, adica doua rezultate venite din acelasi website.
Din punctul meu de vedere, SEO nu va disparea niciodata. Indiferent de schimbarile algoritmilor motoarelor de cautare, optimizarea si promovarea unui website va fi necesara.