Sari la conținut

De ce sa am un blog!

Am avut cateva discutii cu diverse persoane despre acest subiect si despre administrarea unui blog. Un blog este de fapt un site de discutii si informatii din diverse domenii. Foarte multe persoane detin astfel de site-uri si in general sunt dezvoltate pe site-uri care ofera gratuit dezvoltarea unui blog. Site-urile companiilor mari, au si ele blog-uri, in care prezinta servicii sau produse si dau posibilitate vizitatorilor sau utilizatorilor sa lase comentarii. In ultimul timp, blog-urile create pe site-uri ca WordPress, Blogger de la Google, Opera, Weebly, etc. sunt create pentru a ridica un alt website. Mai exact, se creaza un blog si acolo se prezinta un serviciu sau produs care contine unul sau mai multe link-uri catre site-ul mama.

BlogAlegerea creerii unui blog este foarte buna, numai ca trebuie sa nu faci abuz de link-uri si mai trebuie sa adaugi continut proaspat din cand in cand. O strategie care a dat rezultate si care inca mai da, este crearea mai multor blog-uri pe site-uri care ofera acest avantaj, catre unul din aceste blog-uri sa duci link-uri de la celelalte si din blogul catre care se trimit link-uri sa duci catre site-ul mama. Operatiunea este destul de grea, mai ales ca trebuie sa adaugi continut. Daca creem 7-8 blog-uri, un articol pe saptamana pentru fiecare inseamna destul de mult timp.

Puterea unui website sau a unui blog, creste doar in timp si daca se duc link-uri catre el. Daca din 6-7 blog-uri duc link-uri catre un alt blog, puterea acestuia va creste si link-urile adaugate in acel blog vor fi mult mai valoroase. Ca sa intelegem mai bine aceasta strategie, voi prezenta o schema care poate fi utilizata cu succes.

Strategie de Link-uri

Nu va sfatuiesc sa creati multe bloguri si de la fiecare sa duceti link-uri catre site-ul pentru care doriti promovare, puteti fi penalizat si un site penalizat se recupereaza foarte greu. Alegerea cea mai buna este ce am prezentat mai sus insa, dupa cum spuneam necesita timp.

Înapoi sus