Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
SEO 2013 – Internet Marketing
SEO 2013 – uf, prin cate am mai trecut de cativa ani! Multe, chiar multe si destul de rele. Pai ce vom face? Cautam solutii, refacem link-uri, modificam continut si tot asa, tr’e sa fim populari. In gradina Google, numai el da cu sapa, noi privim printre gard! Putem spune ca de-a lungul anilor SEO, a fost o unealta care a adus foarte multi bani. Strategiile folosite pana la venirea Panda si Penguin, acum sunt doar umbre. Curiozitati sunt cu sutele de mii, lucruri neclare, site-uri cu trei randuri in pagina de start si page rank 7! Cum asa?
Dupa parerea mea, o parte din SEO, se indreapta tot mai mult catre social media si video marketing. Sa ne gandim la Twitter si integrarea in rezultatele Google, la Facebook si motorul lor de cautare, care din ce in ce se va extinde. Toate sunt cu influenta asupra SERPs, toate fac parte din strategiile SEO, totul este folositor numai ca este nou, trebuie sa ne specializam mai mult. Partea de SEO, care facea referire doar la titluri bune, la multe cuvinte cheie, la H1, H2, bold, etc., nu mai este suficienta. Un website perfect optimizat poate avea probleme.
Partea profesionala in SEO, este atacarea din mai multe unghiuri, un continut relevant si mult social marketing, backlink-uri cu ancora inteligenta si recunoasterea ca SEO standard, nu mai este relevant. Video Marketing-ul este extrem de important la ora actuala. Veti vedea ca in majoritatea rezultatelor organice de pe Google, video si imaginile domina, domina prin dimensiune, oamenii sunt atrasi de asa ceva.
Acest Articol are 0 comentarii