SERVICII DE OPTIMIZARE SEO
Serviciul de optimizare SEO, se referă la partea tehnică a website-ului, serviciu care trebuie aplicat dupa partea de web design. Noi vom optimiza imaginile din site-ul Dvs., fişierele CSS şi JavaScript, tag-urile H1, H2, descrierile, titlurile şi vom echilibra conţinutul paginilor pentru o densitate cât mai bună a cuvintelor cheie sau expresiilor.

Structura Pagini Web

Structura Pagini Web

Structura Pagini WebStructura pagini Web – nu trebuie sa fii un designer bun pentru a stabili cum va trebui sa arate site-ul tau. In Internet, sunt modele destule pentru a te decide cum ar trebui sa fie la final pagina ta. In acest articol am sa dau cateva detalii despre o structura normala, cum si unde sunt asezate datele pe care dorim sa le prezentam.

Toate paginile Web, au un bloc container, care poate fi sub forma tag-ului body, sau al unui tag div. Latimea nu ar trebui sa depaseasca 1024, in cazul in care optam pentru o dimensiune fixa, sunt persoane care inca mai au monitoare mici. Greselile pe care le vad la foarte multe site-uri, vin din meniul de navigare, care uneori nici nu au un link catre pagina de start (Home). In mod normal, daca navigam catre o pagina secundara si revenim la pagina de start, link-ul ar trebui sa fie catre numele de domeniu, nu catre index.html sau index.php. Astazi am ajuns pe un site care oferea servicii SEO si pagina de start era redirectionata catre /blog/. Pagina – Blog, avea Page Rank 4 si banuiesc ca acesta era motivul redirectionarii. Se intampla de foarte multe ori ca o pagina secundara sa primeasca Page Rank, mai mare decat pagina de start, ori pentru acest lucru nu trebuie sa redirectionam domeniul catre o pagina secundara.

Logo-ul site-ului, poate fi imagine sau text, care sa contina tag-ul <h1>, sau daca nu, ar trebui pe fiecare pagina sa avem un tag <h1>, cu expresia cea mai importanta. Continutul site-ului este foarte important, se intampla ca un vizitator sa intre pe site si sa il parasesca in cateva secunde, daca nu gaseste ce il intereseaza. Blocul principal trebuie sa contina detalii despre serviciile oferite si sa aiba un design cat mai simplu.

In partea de jos a site-ului (footer), se pot pune date despre companie si eventual un alt meniu catre pagini secundare cu o importanta mai mica. Vad destule site-uri care au partea de jos plina cu tot felul de bannere, de la site-uri de statistica sau directoare Web, lucru total gresit. Nu ma refer la transferul de Page Rank, pentru ca actualmente, link-urile din footer, nu mai au asa mare valoare, ma refer la faptul ca se pierde din viteza de incarcare in browser si strica design-ul site-ului.

Optimizare SEO
office@opti-seo.ro

Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. In domeniul SEO, din anul 2004. In anul 2007, am inceput sa creez pagini Web, in HTML si am urmat cursul dezvoltarii Internet-ului, cu toate CMS-urile aparute noi, incepand cu Mambo, Joomla, WordPress si apoi celelalte CMS-uri. Website-uri de vizitat: http://computerscom.ro, http://web-design.co.com, http://on-seo.co.uk

Nu sunt Comentarii

Adaugati un comentariu la acest articol