SERVICII DE OPTIMIZARE SEO
Serviciul de optimizare SEO, se referă la partea tehnică a website-ului, serviciu care trebuie aplicat dupa partea de web design. Noi vom optimiza imaginile din site-ul Dvs., fişierele CSS şi JavaScript, tag-urile H1, H2, descrierile, titlurile şi vom echilibra conţinutul paginilor pentru o densitate cât mai bună a cuvintelor cheie sau expresiilor.

Structura Link-uri – Breadcrumbs

Structura Link-uri – Breadcrumbs

In acest articol vom invata cum sa creem o structura de link-uri solida in site-ul nostru, ce impact are acest lucru in motoarele de cautare si cum sa avem afisate rezultatele in Google, mai profesional. Majoritatea vizitelor pe site-urile noastre vin din motorul de cautare Google. Pentru ca site-ul meu sa apara in rezultatele organice pe locuri cat mai fruntase, va trebui sa fie bine optimizat si sa aiba o structura de link-uri profesionala. Construirea de link-uri in interiorul site-ului, este foarte importanta. Crawlerele motoarelor de cautare respecta acest lucru, paginile sunt legate intre ele prin aceasta structura indicand calea catre urmatoarea pagina sau articol din website.

SEO Breadcrumbs - Structura de Link-uriStim foarte bine din viata de zi cu zi, ca fara indicatoare circulatia ar fi foarte grea. Acelasi lucru se intampla si in site-ul nostru. Daca un utilizator va accesa o anumita categorie apoi un articol din categoria respectiva, va trebui sa aiba un indicator de pozitie, sa nu fie nevoit sa acceseze „back”, din browser. Ati observat pe multe blog-uri ca exista „breadcrumbs”, link-uri catre pagini inferioare. Aceasta optiune poate fi pusa pe orice model de website si daca este aplicata corect, ea va fi afisata si in rezultatele din Google. Mai jos aveti un exemplu de aplicare breadcrumbs SEO:


Breadcrumbs SEO


Observam ca dupa URL-ul catre site-ul nostru, mai este afisat un URL, catre o alta pagina. URL-ul catre pagina „Optimizare SEO Romania„, a fost pus cu scop de promovare a expresiei respective. In Internet, veti vedea putine website-uri care au un breadcrumbs, SEO.

SEO Breadcrumbs pentru WordPress

Pentru ca website-ul nostru este dezvoltat pe platforma WordPress, vom arata cum se poate aplica optiunea de breadcrumbs. In primul rand va trebui sa adaugam un cod in fisierul – /wp-content/themes/numele-temei-utilizate/functions.php. La finalul acestui fisier PHP, este coloana incheierii cod-ului ( ?> ), aici va trebui sa adaugam codul de mai jos, exact deasupra (?>).

——————————————————————————————————

if ( ! function_exists( ‘seobreadcrumbs’ ) ) :
<div>’;
global $post;
echo ‘ <span>
<a href=”URL-CATRE-PAGINA-HOME” rel=”v:url”>TITLU PAGINA HOME</a>
</span> ‘;
$category = get_the_category();
if ($category) {
foreach($category as $category) {
echo $separator . „<span>
<a href=”””.get_category_link($category-” rel=””v:url””>term_id).”” >$category->name</a>
</span>”;
}
}
echo ‘</div>
‘;
}
endif;
—————————————————————————————————————————–

Atentie! Nu uitati sa modificati in cod, unde am scris cu litere mari.

Breadcrumbs in format HTML

Daca site-ul Dvs., este creat in HTML, sau doriti adaugarea cod-ului doar intr-o anumita pagina, puteti utiliza codul de mai jos. Nu uitati sa modificati URL-ul si titlurile din cod.

—————————————————————————————————————————-

<div><span>
<a href=”http://pcalba.ro” rel=”v:url”>PcAlba SEO</a> › </span>
<span>
<a href=”http://www.pcalba.ro/lista-directoare.php” rel=”v:url”>Lista Directoare Web</a> </span></div>

—————————————————————————————————————————

Optimizare SEO
office@opti-seo.ro

Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. In domeniul SEO, din anul 2004. In anul 2007, am inceput sa creez pagini Web, in HTML si am urmat cursul dezvoltarii Internet-ului, cu toate CMS-urile aparute noi, incepand cu Mambo, Joomla, WordPress si apoi celelalte CMS-uri. Website-uri de vizitat: http://computerscom.ro, http://web-design.co.com, http://on-seo.co.uk

2 Comentarii
  • Romania SEO
    Adaugat la 00:57h, 04 iulie Răspunde

    Continut duplicat poate fi daca acel continut mai exista si in alta parte, adica la tine pe site sau in alt website. Continut duplicat este si daca site-ul tau raspunde la www[dot]site.ro si la site.ro.

    La partea de link-uri, este bine sa duci link de pe o anumita expresie catre un articol insa, nu de prea multe ori. De ex., in site-ul nostru am dus de pe expresia „SEO”, 8 link-uri catre pagina de start. Important este sa duci link de pe o expresie mai lunga care sa contina si expresia de care esti interesat.

    Atributul rel=”nofollow”, se aplica in general la link-urile externe. Daca tu ai 3-4 site-uri si ai la autor un cont de Google, in care ai adaugat acele site-uri, nu ar trebui sa fie o problema daca trimiti link fara atributul rel=”nofollow”. Problema este ca daca trimiti de la unul la altul, valoarea scade, este ca si cum ar fi un schimb de link-uri.

    Problemele cu penalizarea Google Penguin, vin in general de la link-urile multe venite catre site care contin aceasi ancora. Poate fi o problema si daca ai facut o inscriere in directoare cu acelasi titlu sau chiar comentariile pe blog-uri.

  • Ali
    Adaugat la 22:50h, 03 iulie Răspunde

    Salut din nou,
    Am câteva întrebări dacă sunteți amabili sa răspundeți:
    Se aude ca Google penalizează un site pentru conținut duplicat, ce înseamnă conținut duplicat? dar linkuri duplicate?
    De exemplu, am scris un articol cu titlul „ana are mere” mai apoi după o luna am scris un alt articol în care am inclus propoziția „ana are mere” cu link direct către articolul „ana are mere”… fără a include atributul rel=”nofollow” … acest link este cumva duplicat? dar dacă îl mai amintesc(link + propoziția) în alte articole?

Adaugati un comentariu la acest articol