Sari la conținut

SEO SEM SERPs

Concepte SEO, SEM, SERPsSEO SEM SERPs – O pagina Web, defineste modul in care va fi afisata folosind limbajul de marcare hipertext sau HTML. Codul HTML stabileste cum va fi afisat continutul unei pagini pentru ca utilizatorul sa poata naviga cu usurinta. Persoanele care ne viziteaza site-ul sunt interesate de continut, daca subiectul dezvoltat nu prezinta interes, el va vizita un alt website care a fost afisat in cautari. Prezenta in rezultatele motoarelor de cautare a site-ului nostru sau al unui articol se datoreaza optimizarii si promovarii, doua servicii vitale pentru orice pagina Web. Un alt ajutor pentru site-ul nostru este si valoarea Page Rank, nu depindem de aceasta valoare insa, are influenta. Pentru a avea o crestere de Page Rank, website-ul nostru trebuie sa indeplineasca anumite conditii, nimeni nu stie exact care sunt aceste conditii insa cu o anumita experienta in acest domeniu, poti sa iti faci anumite idei.

Publicarea articolelor in retelele seociale importante ajuta foarte mult la promovarea unui site Web. Numarul de aparitii a unui link in aceste retele sociale poate influenta valoarea Page Rank si cresterea pozitiei in motoarele de cautare. Conceptul care sta la baza site-urilor de retele sociale este ca prietenii prietenilor Dvs., sunt foarte probabil persoane care au interese sau hobby-uri asemanatoare cu ale Dvs. In momentul postarii unui articol (anunt), in aceste retele, el poate prezenta interes pentru anumite persoane si site-ul Dvs., va fi vizitat din curiozitate….

Algoritmul de afisare a rezultatelor pe motorul de cautare Google, in ultimul timp a avut foarte multe schimbari. Se incearca eliminarea site-urilor care nu au continut relevant si care incearca sa forteze aparitia in top a diverselor servicii sau produse oferite prin intermediul paginilor Web. Pot spune ca anul acesta mi-am schimbat total modul de optimizare si promovare a paginilor Web. In concluzie, SEO SEM sau SERPs, ca si expresii au ramas la fel dar ca si concept, au suportat schimbari de cel putin 40%. Va trebui sa ne concentram pe un continut relevant, echilibrat, pentru a putea controla valoarea unui site. Optimizarea structurii site-ului, densitatea pe cuvinte cheie si retelele sociale sunt extrem de importante.

Înapoi sus