Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
SEO Optimizare
SEO Optimizare – procesul de optimizare a unui site web, este cea mai importanta partea de dupa crearea site-ului. Se optimizeaza titlurile paginilor, descrierile, densitatea pe cuvintele cheie, imagini, link-uri, etc. In primul rand, metodele SEO, se bazeaza pe un continut de calitate, care trebuie sa fie bogat in informatii, pentru ca vizitatorul sa nu paraseasca pagina dupa numai doua secunde. Aducerea trafic-ului pe un site Web, nu este foarte grea, sunt diverse metode pentru a face acest lucru, greu este insa mentinerea utilizatorului pe pagina. Am avut diverse discutii pe aceasta tema si mentin ca un text, un articol sau o pagina din site, in primul rand trebuie facut pentru motoarele de cautare. Daca articolul sau pagina creata nu este echilibrata la cuvintele cheie pentru promovare, nu va exista in cautari si in concluzie, nu vom avea vizitatori. Continutul trebuie creat in asa fel incat sa fie relevant si sa fie plasat pe primele locuri in motoarele de cautare pentru atragerea vizitatorilor si mentinerea acestora pe pagina cu ajutorul continutului.[contentdivider]
SEO OPTIMIZARE – CONCEPTE NOI
Ca cativa ani in urma, metodele de SEO optimizare, pentru un website erau aproape standard. Stiai exact ce trebuie facut si ce Page Rank ai putea sa primesti la update-ul facut din trei in trei luni. La momentul respectiv, Page Rank-ul era foarte important si foarte multe firme au avut beneficii enorme. Metodele de SEO optimizare folosite in momentul de fata, trebuiesc aplicate cu o siguranta de peste 120% si pentru a face acest lucru, trebuie sa fii la curent cu absolut toate schimbarile facute in algoritmii motoarelor de cautare. Optinerea de pozitii bune in rezultatele organice necesita munca si o experienta de cativa ani in acest domeniu. Daca cu ani in urma expertii in domeniul SEO, foloseau o densitate mare la cuvintele cheie intr-un text de cateva randuri si recunosc ca era foarte suparator pentru cel care era interesat de acel subiect, acum lucrurile stau altfel, motoarele de cautare sau desteptat si in special Google. Eliminarea SPAM-ului, este cel mai important lucru pentru motoarele de cautare. Daca un vizitator acceseaza o pagina sau un articol din site-ul tau, va trebui sa gaseasca informatii, nu numai cuvinte sau expresii cheie.[contentdivider]
LA CE NE ASTEPTAM !
Dupa parerea mea, site-urile de anunturi si directoarele Web, vor avea o scadere in cautari cat de curand si mai ales in Page Rank. Anunturile publicate pe site-uri, sunt in general scurte si se pot gasi pe mai multe site-uri. Persoana care publica un anunt, in general il scrie in calculator si cu copy/paste, il publica pe mai multe site-uri. Daca detinatorul site-ului de anunturi nu are grija sa echilibreze fiecare anunt, cu siguranta nu va mai exista in cautari. Acelasi lucru se intampla si cu directoarele Web. Relevanta cuvintelor cheie intr-o pagina Web, consta si in pozitionarea corecta a tag-urilor H1, H2, etc., inclusiv boldarea expresiilor pentru promovare. Dupa parerea mea, un articol sau o pagina Web, nu ar trebui sa aiba mai mult de doua expresii boldate si aici ma refer exact la expresia pentru promovare. Daca voi avea mai multe expresii boldate, cu siguranta importanta expresiei principale va fi mai mica. Procesul de SEO optimizare, trebuie facut cu grija, ai gresit, nu vei avea o pozitie fruntasa.