Job, cum puteți folosi optimizarea SEO în recrutarea de angajați. Schimbarea a ajuns și în…
Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital
Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă în mod continuu. Un exemplu de promovare și servicii de link building puteți studia pe tutun la galeata.
Deja foarte mulți oameni cumpără cu ajutorul platformelor online de magazine.
Diferite magazine clasice, inclusiv cele care aparțin unor imense rețele, sunt închise.
Din ce în ce mai mulți cumpărători preferă magazinele de comerț electronic.
Înseamnă că toți ar trebui să renunțăm automat la închirierea spațiilor de vânzare clasice?
Să intrăm în lumea Internetului și să administrăm un magazin online?
Aflați răspunsul citind în continuare acest articol de pe blog.
Magazin online: merită să intrați într-o asemenea afacere?
Întreaga dvs. companie, departamentele sale sau cel puțin serviciile selectate pot funcționa eficient online?
Merită să urmați această direcție de a trece în lumea digitală.
Bugetul și abilitățile organizaționale vă permit să aveți grijă de distribuirea produselor sau serviciilor dvs.?
Atât online, cât și offline? Nu mai așteptați și treceți la treabă. Omnichannel este noul standard al vânzărilor de astăzi.
Cu toate acestea, înainte de a face primii pași în lumea comerțului electronic, merită să vă pregătiți.
Așteptați-vă la provocări viitoare și familiarizați-vă cu necesitățile fiecărui magazin online.
Fiecare pas consumă timp și bani.
Deci, cum să începeți și ce să aveți în vedere pentru a vă asigura eficiența magazinului dvs. de comerț electronic?
Cum să porniți activitatea într-un magazin online?
În trecut, deschiderea unui magazin online sau a oricărei alte afaceri presupunea o mulțime de documente.
Astăzi, toate formalitățile și aspectele legale referitoare la magazin nu mai dau bătăi de cap.
Dezvoltarea website-ului, software-ul necesar și chiar partea de optimizare SEO sunt mai ușoare și mai accesibile.
Multe probleme oficiale pot fi rezolvate cu ajutorul platformelor online.
Internetul este plin de oameni calificați, instrumente și companii dornice să vă ajute.
Chiar și băncile sprijină întreprinderile care intră pe piața online.
Astăzi, lansarea unui magazin online este echivalentă cu doar câteva click-uri.
Idei de magazine online
Înființarea unui magazin online nu e la fel de problematică precum găsirea unui produs sau a unor servicii.
Acestea trebuie să fie potrivite și să atragă un număr suficient de mare de cumpărători.
Poate aveți o idee unică sau oferiți produse care nu sunt disponibile pe piață.
Dar bunurile naturale, lucrate manual, ecologice sau DIY?
Poate doriți să vindeți produse oferite de rivalii de pe piață, dar investiți în servicii SEO și de web design.
Puneți un accent mai deosebit pe descrieri mai bune, prietenoase cu Google.
Aceste măsuri vă vor permite să câștigați clienți potențiali și să fiți clasat mai sus în rezultatele căutării.
Vânzări online: cum să începeți?
La începutul călătoriei, fiecare proprietar de magazin online trebuie să se confrunte cu numeroase provocări.
Acestea sunt legate de dezvoltarea website-ului, Google Merchant Center, metode de plată sau formele de livrare.
Există o mulțime de strategii pentru produse, de marketing și în legătură cu politica de prețuri.
Cu toate acestea, ideea în sine nu trebuie trecută cu vederea.
O propunere de vânzare unică și capacitatea de a crea un brand online independent și puternic.
Acesta reprezintă punctul de plecare al oricărei afaceri din comerțul electronic.
Indiferent de industrie sau companie, proprietarii de magazine online trebuie să depășească obstacole similare.
Magazin online: listă de verificare pentru viitorii și actualii proprietari
Centru de contact
Astăzi, proprietarii de afaceri doresc să comunice cu potențialii clienți prin mai multe canale:
- personal (în cazul magazinelor tradiționale);
- prin e-mail;
- telefon;
- social media.
- chat live.
Utilizați un singur CRM pentru a combina toate aceste canale.
Asigurați-vă că marca dvs. rămâne receptivă și răspunde fie în timp real, fie în maxim 24 de ore.
Pregătiți o secțiune specială de întrebări frecvente sau întrebări și răspunsuri frecvente.
Un astfel de conținut dintr-un magazin online este apreciat atât de utilizatori, cât și de roboții Google.
Proiectarea unui magazin online receptiv
80% dintre utilizatorii de Internet realizează cumpărături prin intermediul laptop-urilor.
Smartphone-urile (69% din toți respondenții și 92% din grupa 15-24 de ani) sunt pe locul doi în clasament.
Computerele desktop, preferate de 50% dintre cumpărători, sunt pe locul trei.
În majoritatea cazurilor, folosim ultimul tip de dispozitiv pentru a face cumpărături.
Dacă nu vă adaptați magazinul la toate aceste dispozitive veți pierde potențialii clienți.
Aceștia vor alege pur și simplu rivalii de pe piață.
UX și UI eficiente pot contribui semnificativ la creșterea ratei de conversie.
Pentru și mai multe servicii web design vă așteptăm la această agenție de optimizare site SEO.
Marketing online
Google și Facebook Ads, SEO, social media, newsletter-uri, remarketing, link building, influencer marketing.
Toate acestea sunt doar câteva elemente dintr-o gamă largă de activități de marketing online.
Sunt elemente care vizează partea de promovare web și publicitate pentru un magazin online.
Începeți de la determinarea bugetului dvs. pentru a decide ce activități sunt cele mai importante într-o etapă.
Puteți desfășura aceste campanii fie intern (personal sau cu ajutorul unui specialist), fie să le externalizați.
Optimizare SEO și descrieri de produse ușor de utilizat
Fără descrieri de produse și categorii de calitate nu veți putea ajunge până în vârf.
Scrieți-vă textele pe cont propriu sau angajați redactori SEO profesioniști.
Aplicați expresii, cuvinte cheie și interogări long tail tastate frecvent în Google de potențialii dvs. cumpărători.
Mai mult, puteți profita de frazele pe care le folosiți, ca potențial client, atunci când căutați diverse produse.
Reduceri și programe de fidelizare a clienților
Se știe de multă vreme că este mult mai ușor să atrageți clienți fideli decât să atrageți clienți noi.
Doriți să construiți un grup loial de destinatari?
Creați un sistem special de reduceri și programe de loialitate.
Aceste oferte de returnare convertesc frecvent clienții potențiali.
Termeni și condiții, forme de livrare și politica de returnare dintr-un magazin online
Lorem ipsum nu va fi suficient.
Aveți nevoie de reglementări, reguli și formate autentice pentru a vă ajuta departamentul de servicii pentru clienți.
În acest fel, veți evita sute de apeluri de la persoane care vă întreabă cum le puteți trimite produsele.
Gândiți-vă de două ori înainte de a crea reguli și reglementări care îndeplinesc toate funcțiile necesare.
În același timp, este important ca termenii și condițiile elaborate să vă protejeze pe dvs. și pe clienții dvs.
Fotografii de produse
Primele impresii contează. Arătați-le clienților potențiali că oferiți produse atractive, de calitate superioară.
De asemenea, este important ca acestea să fie și frumos ambalate.
Toată lumea folosește fotografii furnizate de producători (dacă sunt doar distribuitori).
O fotografie unică e mai eficientă decât o imagine standard a unui produs pe un fundal alb editată în Photoshop.
Amintiți-vă despre numele corecte de fișiere și atributele alt care vor sprijini procesul de optimizare SEO.
Fotografiile despre produse de calitate și plăcute din punct de vedere estetic pot fi publicate cu succes.
Acestea pot fi adevărate inspirații pe conturile dvs. de companie de pe Instagram sau Pinterest.
Pe de altă parte, fotografiile aleatorii nu vor fi atât de eficiente.
Magazin online: cele mai mari provocări
Din păcate, marea majoritate a magazinelor online nu vor supraviețui mai mult de 8 ani pe piață.
După cum puteți vedea, rămânerea în afaceri se dovedește a fi cea mai mare provocare.
Cu toate acestea, puteți face față cu succes.
Concepeți prețuri bine gândite, o strategie de produs și de reduceri.
Nu în ultimul rând, aveți grijă de marketing-ul online, UX-ul și interfața.
Nu uitați să realizați fotografii de top și să scrieți descrieri de calitate.
Acestea trebuie să se concentreze în primul rând pe destinatari, adică pe potențialii dvs. clienți.
La urma urmei, aceștia sunt cei mai importanți din această piramidă. Sunteți gata?