Link-uri – Legaturile in Site

Link-uri - Legaturile intre pagini

Link-uri – pentru a naviga de la o pagina la alta sau de la un articol la alt articol, avem nevoie de hiperlegaturi. Hiperlegaturile, pot veni direct din continutul paginii sau din meniurile acesteia. Prin intermediul hiperlegaturilor, se poate accesa o pagina, o imagine, un fisier pentru download, etc. O hiperlegatura are doua puncte de capat care se numesc ancore (anchor), punctul de start care este de fapt punctul sursa sau zona activa din pagina si punctul de destinatie, acolo unde trebuie sa ajungi dupa accesarea hiperlegaturii. Constructia unei hiperlegaturi se realizeaza cu ajutorul elementului a (anchor), si este definita intre marcajele – <a> si </a>. Sunt foarte importante link-urile catre articole sau pagini de pe expresii lungi, de exemplu doresc sa promovez un website care este specializat in turism si oferte cazare, voi adauga link-ul respectiv pe expresia pentru promovare.

Daca folositi un CMS (Content Management Sistem), cu siguranta stiti sa creati o hiperlegatura (link). In articolul creat, selectati textul prin intermedil caruia doriti sa faceti trimiterea catre o alta pagina sau articol, apoi accesati iconita Link, unde va trebui sa adaugati calea finala.

Sfera de link-uri intr-un website, este extrem de importanta pentru SEO (Search Engine Optimization), promovarea site-ului si pentru usurinta cu care vizitatorii pot naviga in site. In articolele create de noi, veti vedea diverse legaturi care pleaca de pe un anumit cuvant cheie sau expresie, catre o pagina sau articol in care se discuta acel subiect. Astfel de legaturi, sunt extrem de importante. Daca legaturile intre articole si pagini se fac prin cuvintele cheie importante si mai exact prin expresiile pe care dorim sa le promovam, cu siguranta vom avea succes.

O alta parte importanta pentru site-ul Dvs., este si crearea unei legaturi cu contul Google. In mod normal ar trebui sa aveti o pagina separata in care sa faceti prezentarea firmei, de la aceasta pagina ar trebui sa aveti un link catre pagina de profil Google si de la profil-ul Google, catre pagina de prezentare a firmei. Mai multe detalii despre acest subiect gasiti la: Rich Snippets Testing Tool

Sfera de link-uri in Site

Foarte multi webmasteri nu dau importanta legaturilor interne ale unui website. Indiferent daca este vorba de un site de anunturi, ar trebui sa creati legaturi catre pagini secundare sau articole. Dupa adaugarea unui anunt, se poate selecta un cuvant cheie important sau il puteti adauga in text si se poate face o trimitere catre o alta pagina sau articol. Acest lucru ajuta si la cresterea Page Rank, a site-ului Dvs. Un website fara link-uri interne, nu va avea succes in promovarea pentru motoarele de cautare.

Lasă un comentariu