SERVICII DE OPTIMIZARE SEO
Serviciul de optimizare SEO, se referă la partea tehnică a website-ului, serviciu care trebuie aplicat dupa partea de web design. Noi vom optimiza imaginile din site-ul Dvs., fişierele CSS şi JavaScript, tag-urile H1, H2, descrierile, titlurile şi vom echilibra conţinutul paginilor pentru o densitate cât mai bună a cuvintelor cheie sau expresiilor.

Comentariile pe Blog-uri

Comentariile pe Blog-uri

Dupa cum observati in sectiunea de articole, din data de 26 Iulie 2011, am scris peste 170 de articole din domeniul SEO, Internet Marketing sau Web Design. La partea de SEO, trebuiesc imbunatatiri! Datorita schimbarilor facute in algoritmii motoarelor de cautare, trebuie sa fim la curent cu noile modificari. Pe partea de SEO (optimizare si promovare Web), va trebui sa adaugam articole tot timpul pentru ca apar aproape saptamanal modificari. In orice domeniu de activitate, progresul trebuie privit cu ochi buni, ne adaptam la cerintele actuale pentru a putea tine pasul cu concurenta, altfel ramanem acolo unde nu ne va mai cauta nimeni!

O stiinta este orice disciplina in care prostul din aceasta generatie poate merge mai departe decat geniul din generatia precedenta.

Max Gluckman

Pai da, in cazul nostru, daca nu suntem la curent cu schimbarile efectuate in motoarele de cautare nu avem cum sa promovam o afacere. Ok, sa revenim la subiectul principal ” Comentariile pe Blog-uri „, ce este bine si ce nu sau ce ne dezavantajeaza!

Comentariile pe Blog-uriPana nu demult alergam dupa comentarii pe blog-uri dofollow sau orice pica. Unde se gasea o discutie despre domeniul nostru de activitate, postam un comentariu cu parerea noastra in speranta unui procent de promovare in plus. Comentariile pe blog-uri au avantaje si dezavantaje. Voi lua ca exemplu acest articol in care am dezvoltat subiectul „Comentariile pe Blog-uri” si pentru care speram sa ajungem in prima pagina Google. Ce avantaje avem daca la acest articol se vor adauga comentarii? Pai in primul rand va creste puterea expresiei cheie din acest subiect, pe care dorim sa o promovam (acesta este doar un exemplu, nu promovam in mod direct aceasta expresie). Vizitatorii vor veni cu idei noi despre acest subiect, traficul va fi in crestere si articolul respectiv va fi considerat important si propulsat catre primele rezultate organice.

Cu ceva timp in urma se plateau persoane care sa comenteze pe site-ul tau, acum a disparut aceasta moda, lucrurile sau complicat, promovarea este din ce in ce mai grea. Daca comentariile la acest articol vor fi relevante, la subiect, acest articol va ajunge bine in cautari. Daca voi aproba comentarii ciudate, poate voi fi si penalizat pentru ca inginerii de la Google, stiu foarte bine ce inseamna un comwentariu. Aprobarea comentariilor irelevante, adaugate doar in speranta unui link in plus pe o anumita expresie, fac foarte mult rau. Multe din site-urile noastre sunt pline de comentarii SPAM, pun cate 20-30, de link-uri in comentarii, sunt chiar inconstienti sau folosesc tot felul de programe ciudate.

Comentariile pe un site se fac in mod normal la subiect si cu numele persoanei care posteaza, nu „SEO Vasile” sau ” Vand Morcov”, noi discutam cu persoane nu cu expresii pentru promovare. Chiar daca un comentariu este la subiect si cu un continut relevant, va fi aprobat doar daca contine numele persoanei care comenteaza, nu orice expresie, altfel valoarea articol-ului (produsului, serviciului oferit), va fi mult diminuata.

Cum voi face comentarii pe blog-uri:

  • Daca voi comenta pe 10-15 bloguri, la articole care au legatura cu expresiile promovate de mine, este suficient. Aceste comentarii vor fi adaugate in timp, altfel risc penalizarea.
  • Voi aproba doar comentariile la subiect
  • Voi aproba comentariile care au nume de persoana

Comentariile ajuta un site pe termen lung. Popularitatea site-ului poate creste datorita comentariilor bune si tot o data, este avantajos sa adaugi comentarii doar acolo unde exista subiecte din domeniul de activitate al site-ului. Daca doriti ca site-ul Dvs., sa aiba siguranta zilei de maine, renuntati la sutele de comentarii pe blog-uri, putin si bun este o alegere inteligenta.

Optimizare SEO
office@opti-seo.ro

Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. In domeniul SEO, din anul 2004. In anul 2007, am inceput sa creez pagini Web, in HTML si am urmat cursul dezvoltarii Internet-ului, cu toate CMS-urile aparute noi, incepand cu Mambo, Joomla, WordPress si apoi celelalte CMS-uri. Website-uri de vizitat: http://computerscom.ro, http://web-design.co.com, http://on-seo.co.uk

6 Comentarii
  • Romania SEO
    Adaugat la 18:28h, 16 iunie Răspunde

    Le primesti automat in cazul in care se comenteaza ceva la articolul in care ai lasat comentariu.

  • Romania SEO
    Adaugat la 18:29h, 16 iunie Răspunde

    Comentariile sunt pentru vizitatori, raspunsurile sunt date de webmaster. Nu poti raspunde tu la un articol scris de tine.

  • Ali
    Adaugat la 17:40h, 16 iunie Răspunde

    Am văzut ca unui administratori de site după fiecare post/articol lasă un comentariu scris chiar de ei, iar în acel comentariu este restrâns un rând sau 2 din articolul/postul respectiv, oare ii bine ce fac?

  • Ali
    Adaugat la 17:41h, 16 iunie Răspunde

    Ps: am uitat sa va întreb cum ma pot abona la reply-uri pt comentariile mele ?

  • Ali
    Adaugat la 20:25h, 16 iunie Răspunde

    Si eu las un comentariu după ce am scris un articol…
    De exemplu, dacă scriam eu acest articol, atunci la comentarii, primul comentariu ar fi fost al meu și ar fi fost ceva de genul asta :
    Cu ceva timp in urma se plateau persoane care sa comenteze pe site-ul tau, acum a disparut aceasta moda, lucrurile sau complicat, promovarea este din ce in ce mai grea.
    Practic aceasta moda dar nu înțeleg de ce…. poate ati auzit dvs de „moda” asta 😀

  • Andrei
    Adaugat la 16:23h, 11 februarie Răspunde

    Treaba cu comentariile pe bloguri sau forumuri e foarte buna pentru seo, mai ales daca acel blog are si PR, dar o cale mai buna de a creea backlink-uri de calitate este prin articole.

Adaugati un comentariu la acest articol

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

Necesar

Atunci când te înregistrezi pe acest site, generăm un cookie care ne anunţă dacă eşti înregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arăta contul cu care eşti înregistrat şi dacă ai permisiunea pentru un serviciu anume.

Google Analytics, Informatii de Contact, Date personale la inregistrare

Advertising

Atunci când te înregistrezi pe acest site, generăm un cookie care ne anunţă dacă eşti înregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arăta contul cu care eşti înregistrat şi dacă ai permisiunea pentru un serviciu anume.

Google Analytics, Informatii de Contact, Date personale la inregistrare

Analytics

Atunci când te înregistrezi pe acest site, generăm un cookie care ne anunţă dacă eşti înregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arăta contul cu care eşti înregistrat şi dacă ai permisiunea pentru un serviciu anume.

Google Analytics, Informatii de Contact, Date personale la inregistrare

Altele

Atunci când te înregistrezi pe acest site, generăm un cookie care ne anunţă dacă eşti înregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arăta contul cu care eşti înregistrat şi dacă ai permisiunea pentru un serviciu anume.

Google Analytics, Informatii de Contact, Date personale la inregistrare