Audit SEO

Audit SEOAudit SEO – Pentru ca serviciile SEO, nu sunt foarte cunoscute la noi in tara, exista firme si companii care apeleaza doar in cazul in care nu au rezultate online. Pentru a pune in aplicare un serviciu de promovare online, este necesar un audit SEO. In primul rand ne vom alege obiectivul, ce serviciu sau ce produs promovam, la care se stabilesc expresiile si cuvintele cheie. In Internet, vad foarte multe oferte in care se garanteaza primele locuri Google, inainte de testarea site-ului sau a expresiilor pentru promovare.

Exista website-uri care au mai avut proiecte de promovare si dupa un anumit timp au scazut in cautari. Nu este sigur ca un website scade, este posibil sa-si mentina locul insa, vin site-uri mai bine optimizate si promovate care trec in fata. In materialele prezentate de noi, am discutat despre structura site-ului, care este cel mai important lucru in promovare, structura link-urilor, utilizarea tag-urilor, optimizarea imaginilor si multe alte detalii de care trebuie sa avem mare grija.

Un audit SEO, se face intr-o anumita ordine si acest lucru este in functie de persoana sau firma care presteaza aceste servicii. Noi facem intai testele normale pentru optimizare si aici voi enumera cateva dintre ele:

  • varsta domeniului
  • optimizarea titlurilor
  • descrierile paginilor
  • tag-urile h1, h2, etc.
  • structura link-urilor
  • optimizarea imaginilor
  • fisierele CSS si JavaScript
  • control sitemap
  • campurile din robots.txt

Dupa aplicarea acestor teste, vom trece la controlul concurentei si importanta cuvintelor cheie. Se va stabili concurenta pe fiecare cuvant cheie in parte sau pe fiecare expresie si timpul aproximativ necesar pentru rezultatul final. La testarea unui website si garantarea serviciilor de promovare, trebuie sa fii "ceasornicar", nu poti gresi pentru ca promovarea poate avea efect invers. Daca prestatorul de servicii SEO, nu este la curent cu toate schimbarile aduse in algoritmii motoarelor de cautare, nu va putea organiza un plan serios de bataie. Un audit SEO, se face 80% manual si 20%, cu ajutorul diverselor tool-uri profesionale.

Lasă un comentariu