SERVICII DE OPTIMIZARE SEO
Serviciul de optimizare SEO, se referă la partea tehnică a website-ului, serviciu care trebuie aplicat dupa partea de web design. Noi vom optimiza imaginile din site-ul Dvs., fişierele CSS şi JavaScript, tag-urile H1, H2, descrierile, titlurile şi vom echilibra conţinutul paginilor pentru o densitate cât mai bună a cuvintelor cheie sau expresiilor.

Website, cum să proiectați un site cu navigare grozavă

Website, cum să proiectați un site cu navigare grozavă

Website, cum să proiectați un site cu navigare grozavă

Un website este tot mai necesar pentru orice afacere. Un website proiectat eficient va genera prin interfața sa trafic organic și conversii pentru afacere.

Vizitatorul unui website trebuie trecut prin pâlnia de vânzări pentru a deveni un client fidel. Un website bine proiectat și cu o optimizare SEO bună, poate fi vârful de lance pentru strategia de marketing.

Importanța unui website

Când vorbești despre etichete și structură, mulți uită că sunt o parte uriașă a navigației. Navigarea poate fi totul atunci când vine vorba de succesul unui website. Etichetele și structura pot determina nivelul de trafic câștigat de la motoarele de căutare.

Reprezintă o mare parte din ușurința de utilizare a website-ului. Cu cât este mai ușor de utilizat un website, acesta poate determina numărul de clienți. Elementele de securitate website sunt alt aspect important.

Nu există un element mai important. SEO organic pentru un clasament de top reprezintă un mix bine proporționat al tuturor elementelor. În acest fel, o ofertă de servicii SEO trebuie să acopere cât mai multe elemente.

Metode de structurare website

Să ne uităm la diverse modalități de a ne asigura că structura de navigare din meniu va ridica autoritatea website-ului. Acestea sunt metode care i-au ajutat pe mulți în afaceri și vă pot ajuta și pe dvs.

Structura de navigare a website-ului trebuie „să comunice” brandul afacerii. În acest fel, eforturile de marketing concentrate pe mai multe canale se vor susține reciproc.

Planificarea este importantă

Din start, trebuie să ții cont de navigare. După ce aveți funcțiile dorite, trebuie să vă dați seama de importanța pe care o vor servi pe website-ul dvs.

După ce ați stabilit asta, ar trebui să faceți o listă sau o hartă pentru a o organiza. Există multe formate pentru asta și toate au merite. Puteți folosi orice format și instrument cu care sunteți confortabil.

Navigare structurală

Este vorba despre organizare. Când proiectați website-ul dvs., devine mult mai ușor dacă aveți totul prevăzut și planificat.

Website-ul completat va avea o experiență de navigare intuitivă și ușoară pentru vizitatori. Există diferite modalități de a realiza acest lucru și vom analiza câteva dintre acestea.

Meniu sau Meniuri pentru website

Cu cât website-ul dvs. oferă mai mult, cu atât va avea mai multă funcționalitate. Aceasta înseamnă că va trebui, prin necesitate, să aveți mai multe meniuri. Nu puteți încadra totul într-unul singur, și nu îl puteți face oricum ușor de utilizat.

Unele website-uri au multe meniuri, iar altele se leagă de două. Unul dintre ele va fi cel pe care doriți ca clienții dvs. să îl vadă mai întâi. Acesta va avea cele mai solicitate și necesare servicii pe care le oferiți.

Următorul meniu sau meniuri vor avea o importanță secundară. Acestea sunt lucruri care nu ajută la serviciile principale ale website-ului. Ele sunt încă importante, dar nu doriți ca acestea să concureze cu funcțiile principale pe website.

Acestea pot fi lucruri precum FAQ sau Despre noi. Puteți vedea că pe mai multe website-uri acestea sunt link-uri separate. Acestea au o importanță secundară pentru vizitatori.

Etichetele specifice sunt importante

Aceasta în cazul în care, frazele care conțin cuvinte cheie devin extrem de importante. Navigarea care folosește expresii cheie este întotdeauna o strategie mai bună din mai multe motive.

Motoarele de căutare funcționează mai bine atunci când navigarea dvs. este descriptivă. Motoarele de căutare se pot concentra pe etichete dacă le păstrați descriptive. Le va arăta că sunteți implicat total în subiectul căruia îi faceți publicitate.

Vizitatorii website-ului vor aprecia acest aspect.

Lucrul care iese în evidență cel mai mult este bara de navigare. Listarea produselor și serviciilor dvs. va arăta imediat ce face compania. Astfel vizitatorii știu că sunt acolo unde trebuie și unde pot găsi o soluție eficientă.

Etichete de evitat

Produsele și serviciile nu vă vor ajuta în clasament, deoarece nimeni nu le caută. Expresiile și subiectele cheie sunt mai specifice și mai ușor de găsit pentru motoarele de căutare.

Astfel, acestea îți ridică clasamentul. Nu mai vorbim de faptul că este mai ușor pentru clienții dvs. să găsească ceea ce au nevoie.

Nu te „arunca” în jos

Multe website-uri folosesc meniuri derulante. Din păcate, motoarelor de căutare le este greu să descifreze aceste meniuri. Acest lucru poate duce la probleme. S-a demonstrat, de asemenea, că sunt considerate enervante pentru clienți.

Odată ce un vizitator vede meniul, știe unde vrea să meargă. Dacă este aglomerat cu multe opțiuni, poate încetini reacția unei persoane. Acest lucru provoacă o pauză în procesul de gândire asupra la ceea ce își dorește.

Limbajul este de asemenea importantă

Atunci când decideți etichetarea, aveți grijă la limbajul folosit. Este ușor să lăsați creativitatea să „iasă din mână” pentru o competiție unică. Poate arăta bine, dar poate provoca lipsa specificului.

Urmăriți ca un client să înțeleagă ușor ce faceți. Aceasta este cheia.

Făcând o „pasiune excesivă” pentru etichetare puteți „scurtcircuita” vizitatorii. Mențineți un limbaj de bază și ușor de înțeles pentru confortul clienților.

Cercetarea de cuvinte cheie este importantă pentru strategia de conținut. Dar, pentru un clasament bun în SERP-uri, SEO este mai vital. Nu înțelegeți greșit! Acestea nu se exclud reciproc, dar se completează eficient pentru a aduce plus valoare.

Prea multe legături?

Nu vă supraîncărcați meniurile cu elemente. Studiile sugerează că șapte este un număr optim. Vă va face website-ul mai bine văzut pentru motoarele de căutare și algoritmi.

Prea multe link-uri îngreunează clasificarea paginilor interioare și nu este bine. Aceasta va dicta și procesul de link building, dar și strategia de backlink.

Concluzii website

Din start, trebuie să țineți cont de navigare. Poate fi esențial atât pentru clasarea pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizabilitatea clienților. Mențineți întotdeauna nevoile clienților dvs. în prim plan atunci când vă proiectați navigarea.

Cu o navigare bună, clienții vor ști întotdeauna unde se află pe website.

Nu doriți să pierdeți clienții, deoarece website-ul este confuz. Limbajul „cu flori” și meniurile pot arăta bine, dar îi pot pune pe oameni în dificultate. Menținerea clienților fericiți și clasamentele de căutare ridicate – este miza jocului.

Indiferent dacă website-ul este destinat unui blog sau unui magazin de comerț electronic, traficul reprezintă viața acestuia. Un website fără trafic nu este decât o carte de vizită ținută în sertar. Nu vă ajută cu nimic afacerea și compania.

Optimizare SEO
office@opti-seo.ro

Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. In domeniul SEO, din anul 2004. In anul 2007, am inceput sa creez pagini Web, in HTML si am urmat cursul dezvoltarii Internet-ului, cu toate CMS-urile aparute noi, incepand cu Mambo, Joomla, WordPress si apoi celelalte CMS-uri. Website-uri de vizitat: https://computerscom.ro, https://seo.org.ro, https://seobiz.ro

Nu sunt Comentarii

Sorry, the comment form is closed at this time.