SERVICII DE OPTIMIZARE SEO
Serviciul de optimizare SEO, se referă la partea tehnică a website-ului, serviciu care trebuie aplicat dupa partea de web design. Noi vom optimiza imaginile din site-ul Dvs., fişierele CSS şi JavaScript, tag-urile H1, H2, descrierile, titlurile şi vom echilibra conţinutul paginilor pentru o densitate cât mai bună a cuvintelor cheie sau expresiilor.

Schimbari in Google – Combatere SPAM

Schimbari in Google – Combatere SPAM

Posibile Schimbari in Google – se tot discuta in Internet, despre optimizarea paginilor Web si Publicitatea Online. Orice firma care detine un site Web si doreste promovarea unor servicii sau produse, daca nu are specialisti in acest domeniu, apeleaza la firme specializate in SEO. Sunt firme sau persoane care presteaza servicii SEO, dupa ureche sau ce au auzit de la altii ca ar fi bine insa, SEO, inseamna mult mai mult, inseamna respect fata de Google, Yahoo, Bing, etc. si de ce nu, fata de site-urile concurente. Cerintele de optimizare ale unui site Web, sunt standard din punctul meu de vedere si aici ma refer doar la partea de continut, titluri, descrieri, link-uri, descrieri ale imaginilor, tag-ul H1, H2, etc.

  • Un titlu nu ar trebui sa depaseasca 55-60 de caractere in care sunt incluse si spatiile.
  • O descriere ar trebui sa aiba maxim 150-165 de caractere.
  • Tag H1, doar unul singur si preferabil cu expresia cheie importanta.
  • H2, pot fi 2-3
  • Descrieri la link-uri si imagini

Acestea ar fi cerintele normale, respectabile numai ca foarte multe persoane folosesc diverse fortari in optimizare pentru ca site-ul respectiv sa apara mult mai repede in cautari. Iata ca Google, va incepe o triere a acestor site-uri, va scoate neghina din grau si m-i se pare corect. Aproape zilnic vad site-uri in prima pagina Google, care au titluri foarte lungi si doar din cuvinte cheie, nicidecum un titlu relevant, sa fie inteles si totusi aceste site-uri exista, au Page Rank mare, etc.

Eu mi-am pus tot timpul aceasta intrebare – „De ce totusi un site care face SPAM, mai exista in cautari, de ce nu sunt amendate?” Modificarile se pare ca vor veni si vom vedea o mare schimbare in motorul de cautare Google. Cum este posibil ca un site cu un procent de optimizare foarte bun, sa fie in spatele unui site cu un procent foarte slab si care mai face si SPAM? Pai uite ca pana acum a fost posibil sau va mai fi posibil pentru un timp foarte scurt.

Ce va face Google? Va modifica inca o data modul in care se citeste continutul unui website si va tria site-urile care fac abuz de cuvinte cheie, site-urile care au backlink-uri cu sutele si foarte multe cumparate. Intrebarea mea este, ce vor face? Cred ca vor incerca sa-si ridice izmenele un pic mai sus, sa isi acopere obrazul cu ele, a fost destul pana acum, vrem ca site-urile optimizate profesional sa apara in fata si cele care nu merita sa fie undeva dupa pagina 10. Site-urile care au in spate administratori incompetenti, vor pica instant, deja Google, a trecut de faza pufului in barba, a ajuns la maturitate, stie ce si cum despre SEO si fortarile de promovare!

Este foarte normal ca pe o pagina de promovare a unui produs sa folosesti cuvinte cheie insa in limita bunului simt, cel care citeste sa inteleaga despre ce este vorba nu sa gaseasca in text numai expresii de promovare. Pot spune ca si atunci cand se putea abuza de nestiinta crawlerelor, eu personal am facut doar ce a fost permis in acest domeniu, adica doar cate cuvinte cheie sunt permise, cat de lung sa fie titlul, descrierea, etc.

Optimizare SEO
office@opti-seo.ro

Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. In domeniul SEO, din anul 2004. In anul 2007, am inceput sa creez pagini Web, in HTML si am urmat cursul dezvoltarii Internet-ului, cu toate CMS-urile aparute noi, incepand cu Mambo, Joomla, WordPress si apoi celelalte CMS-uri. Website-uri de vizitat: http://computerscom.ro, http://web-design.co.com, http://on-seo.co.uk

Nu sunt Comentarii

Adaugati un comentariu la acest articol