Sari la conținut

Schimbare de Design – ReDesign

Schimbare de Design – cu cateva zile in urma am hotarat sa schimbam design-ul pe opti-seo.ro, din diverse motive. Am imbunatatit partea de portofoliu, am adaugat categorii de prezentare pentru echipa Romania SEO si cateva schimbari in structura. Important este ca nu am modificat structura de link-uri, nu am pierdut aproape nimic. In doar trei zile de la lansarea noii interfete, site-ul nostru a scazut total in cautarile organice doar la expresiile din pagina de start.

Cateva expresii SEO pe care le promovam:

  • SEO – din prima pagina Google, locul 5 – nu se mai gaseste nici la pagina 15
  • Optimizare SEO – pagina 2 Google, locul 3 – nu mai exista nici la pagina 20
  • Servicii SEO – pagina 2 Google, locul 4 – nu mai exista nici la pagina 20

Cu siguranta am stiut ca site-ul va avea o scadere insa, nici chiar asa! Titlurile si descrierile au ramas la fel, continutul s-a modificat foarte putin si totusi consecintele sunt destul de grave. Traficul pe site este in jur de 100-150 de vizite zilnic venite din cautarile efectuate pe Google, la articolele si documentatiile scrise de noi. Acolo nu am scazut, doar pagina de start a fost “amendata”.

Am controlat atentionarile din Google si nu exista nimic, am testat daca suntem banati si acelasi lucru. Dupa cum se vede, Google, a umblat iarasi la algoritmi si dupa parerea noastra a fost prea drastic. O schimbare de design nu inseamna o scadere asa de mare in cautarile organice insa, nu avem de ales, trebuie doar sa asteptam.

Rezultatele in cautarile organice sunt clasificate ca raspuns la o interogare. Aceste rezultate vor aparea in prima pagina daca site-ul (articol,pagina, etc.), este bine organizat, are vechime, are backlink-uri, este publicat in retele sociale, directoare de articole sau directoare de link-uri, etc. Munca depusa pentru rezultate bune este extrem de mare, concurenta pe expresiile importante din SEO, este si ea la fel de mare si mai ales, scaderea brusca este la fel de suparatoare.

Înapoi sus