Optimizare Campanii AdWords

Optimizare Campanii AdWordsGoogle AdWords este un serviciu foarte popular de publicitate online şi utilizat de majoritatea companiilor mari din Lume. Google AdWords, se bazează pe cuvinte cheie și destinații de plasare a anunțurilor online, pentru a ajuta la creşterea numărului de vizitatori în vederea vânzarii serviciilor sau produselor oferite. Scopul campaniilor este de a face oamenii să dea click pe anunțul Dvs. și în cele din urmă să cumpere produsul sau serviciul oferit.

Optimizarea unei campanii AdWords, se referă la îmbunătăţirea calităţii şi performanţei anunţurilor pentru obţinerea rezultatelor dorite. Important este să obtineţi cât mai multe click-uri cu un preţ mai mic, pentru rentabilitatea investiţiei în aceste campanii.

Strategii de optimizare Campanii AdWords

Strategii de Optimizare campanii AdWordsÎn primul rând va trebui să vă gândiţi la expresii şi cuvinte cheie pe care oamenii le pot folosi în căutarile pe Internet, legate de domeniul Dvs. de activitate. Va trebui să ne gândim că – oamenii folosesc uneori expresii ciudate sau greşesc la scrierea în casuţele motoarelor de căutare. Este indicat să folosim cuvinte cheie şi expresii la singular şi plural, sinonime, cuvinte de legătura, etc.

Sunt foarte importante cuvintele cheie în titlul anunţului şi aici mă refer la anunţurile care se bazează pe cuvinte cheie de direcţionare. În cazul în care oferiţi două sau mai multe servicii, va trebui să creaţi câte un grup de anunţ pentru fiecare serviciu în parte. Nu este bine să amestecaţi cuvintele cheie la doua sau mai multe servicii şi în nici un caz să aveţi pauze între plăţile către Google.

În cazul nostru, dacă dorim să promovam în reţeaua Google, servicii de Web Design şi Servicii SEO, vom crea doua grupuri cu expresii separate şi în nici un caz nu vom folosi numele companiei în titlu sau descriere, nu ne ajută cu nimic. Paginile de destinaţie sunt foarte importante. Către aceste pagini vor fi directionaţi cei care dau click pe anunţ şi nu cred că doriţi să pierdeţi eventualii colaboratori sau cumpăratori.

DORIŢI SERVICII DE PROMOVARE ONLINE? CLICK AICI!

Save

Save

Lasă un comentariu