Sari la conținut

Google Panda

Google Panda

Google Panda – foarte multe discutii despre acest subiect si ma intrebam la inceputul aparitiei Google Panda – care va fi obiectivul ? Ce vrea sa faca Google ? In scurt timp rezultatele au fost clare, combaterea SPAM-ului, grija pentru continut relevant si fara copiute, scrii ce stii si cat mai real. Google, lucreaza foarte mult pentru inlaturarea continutului de proasta calitate si advertising-ul excesiv, fortarea de promovare prin intermediul cuvintelor cheie asezate in text de foarte multe ori.

DENSITATEA SI GOOGLE PANDA!

Actualmente, densitatea prea mare pe un anumit cuvant cheie sau expresie, face foarte rau unui site Web, naturaletea te poate scoate in evidenta. Este adevarat, exista cateva masuri standard cu care poti scoate in evidenta ce doresti sa promovezi pe un anumit articol sau pagina si daca sunteti atenti, in acest articol iese clar in evidenta expresia pentru promovare. Rolul unui articol, este de a prezenta ceva, un serviciu, un produs sau chiar o documentatie insa, fortarea de promovare prin folosirea in exces a cuvintelor cheie va atrage penalizari.

Din punctul meu de vedere, Google Panda este un factor de clasament care face parte din multele imbunatatiri aduse de Google si nu un algoritm standard. El intra in conflict cu un site Web, doar daca calitatea continutului este foarte slaba si densitatea pe cuvintele cheie este foarte mare. Exista foarte multe website-uri care publica articole foarte scurte, cu o densitate foarte mare. In mod normal, un articol ar trebui sa aiba minim 250 de cuvinte si densitatea pe expresia promovata sa fie intre 2 si 3%. Este destul de greu sa echilibrezi fiecare articol mai ales daca nu ai uneltele necesare. Google Panda este inca in faza de "copil", acest serviciu va fi dezvoltat tot timpul pentru ca dezvoltatorii si expertii SEO, de la Google, nu mai vor sa apara in cautari site-uri cu continut slab. Chiar este enervant cand doresti o informatie si apar pe primele locuri site-uri care prezinta acel subiect doar ca titlu.

Înapoi sus