Sari la conținut

Email Marketing

Email Marketing

Email Marketing – de ce este atat de important! Exista destule canale de comunicare, insa, email Marketing-ul, este cel mai ieftin mod de promovare sau de atragere a clientului prin intermediul serviciului de email. Daca firma noastra prezinta servicii SEO, va trebui sa cream un email cu noutatile sau imbunatatirile acestor servicii. Exista in Romania, foarte multe firme care apeleaza la aceste servicii dar in special, aceste metode sunt folosite de advertiseri. In acest material voi face referire numai la campaniile efectuate pentru Romania si mai pot spune ca suntem pe locul 7 in lume, dintre tarile care expediaza mesaje SPAM.

Scopul principal in serviciul de Email Marketing, este trimiterea de informatie catre o anumita persoana sau companie, in scopul vanzarii unui serviciu sau produs. Problema intervine atunci cand cel care creaza un email, nu are suficienta experienta in acest domeniu. Daca titlul nu este relevant pentru a trezi curiozitatea celui care primeste email-ul, munca va fi in zadar.  Sincer, sunt plictisit de zecile de email-uri primite zilnic, unele contin doar un link catre o anumita pagina Web, este chiar o lipsa de respect fata de cel care primeste acel email.

In primul rand, trebuie sa ne gandim cum sa dezvoltam un dialog cu viitorii clienti si pentru acest lucru este necesar sa creezi un email cu un text relevant pentru eficientizarea afacerii. Pentru dezvoltarea unei campanii de Email Marketing, ai nevoie de o baza de date cu adrese de email, fie ca aceasta baza vine de la utilizatorii inscrisi pe site sau din alte resurse. In cazul nostru, folosim doua moduri, newsleterele periodice pe care le trimitem utilizatorilor cu noile articole din site si mesajele pe care le trimitem o singura data in scopul stabilirii de noi relatii pe termen lung. Daca email-ul creat de noi nu este deranjant si persoana este multumita de continut, cu siguranta va apela la serviciile noastre. Serviciul de Email Marketing, este destul de complicat, trebuie sa stii exact cum sa prezinti un produs sau un serviciu pentru a avea succes.

Înapoi sus