Skip to content

Campanii AdWords

Campanii AdWordsCampanii AdWords – Foarte multe companii folosesc serviciul AdWords, oferit de Google. La ora actuala este cel mai folosit pentru campaniile publicitare (pay per click) si ajuta foarte mult la cresterea buget-ului firmei. Dupa parerea mea, Google AdWords, este o alegere buna in promovarea unui serviciu sau produs si este destul de simplu de configurat. Lucrul cel mai important in campaniile AdWords, este alegerea cuvintelor cheie. Daca cuvintele cheie sunt alese inteligent si se folosesc si cuvinte de legatura, pretul pe un click, nu va fi mare iar persoanele care vor vizita site-ul vor apela la serviciile oferite de firma Dvs. Cunosc foarte multe firme care detin primele locuri in cautarile organice si folosesc si serviciul AdWords, motivul este clar, exista investitie dar si profitul este pe masura.

CE AR TREBUI SA STIM DESPRE CAMPANII ADWORDS!

  • Crearea unei strategii profesionale
  • Alegerea cuvintelor cheie si testarea concurentei acestora

Se poate intampla sa aveti click-uri si sa nu aveti profit de pe urma vizitelor venite de pe Google. Daca nu aveti experienta in acest domeniu, va trebui sa apelati la un specialist in AdWords. Optimizarea unui anunt AdWords, trebuie sa aduca clienti multi, costurile pe click, sa fie mici si bugetul firmei sa creasca. Nu este suficient sa folositi un titlu de genul – "Vand Cartofi", concurenta poate fi mare si pretul pe click, la fel de mare.

Back To Top