Magazin online, cele mai mari provocări în lumea comerțului digital. Industria comerțului electronic se dezvoltă…
Aşteptăm un Google mai bun în 2014
De ce oare se fac atât de multe schimbări în algoritmii motorului de căutare Google? Păi haideti să vedem de unde vin încăsările majore la Google şi cât de bine trebuiesc întreţinute aceste servicii. Se ştie foarte bine că majoritatea încasărilor Google, vin de la AdWords, deci din publicitatea online. Dacă mergi pe Youtube, nu ai cum să vezi un clip fară o reclamă de început! Într-adevăr, durează 5 secunde şi poţi ignora reclama însă, companiile interesate de publicitate online, plătesc bani frumoşi pentru aceste reclame.
Google, doreşte să ofere utilizatorilor rezultate cât mai bune, cât mai relevante şi în acelaşi timp, să afişeze reclamele care au legatură cu ce caută utilizatorul. Dacă aţi observat, pe foarte multe website-uri există reclame de la Google. Acest serviciu se numeşte Google AdSense. Deţinătorii de website-uri care doresc să afişeze reclamele de la Google, sunt plătiţi în funcţie de click şi în majoritatea cazurilor preţul plătit de Google, este foarte mic.
Google, este direct interesat să afişeze doar rezultatele bune la căutarile efectuate de diverse persoane pentru a putea oferi şi reclama AdWords. Problema este că nu tot timpul acest lucru se întamplă, există scăpări. Google, a acumulat date despre modul in care se cauta o expresie in Internet, care sunt domeniile de activitate căutate cel mai mult, cât timp un vizitator stă pe o anumită pagină, etc.
Toate aceste modificări au scopul de a elimina SPAM-ul, de a reduce numărul de rezultate care nu au conţinut relevant şi de a avantaja reclamele afişate de AdWords. Este absolut normal însă, nu este normal să existe în Înternet, atâtea website-uri care urcă şi coboară doar în câteva ore. Acest “dans”, al rezultatelor organice se datorează algoritmilor care dau acum o nota şi peste 2 ore o scad drastic.
Poate că în anul 2014, Google va reuşi să stabilească care vor fi cerinţele normale pentru un website şi cum va trebui publicat în Internet. Nu este posibil ca un domeniu proaspăt instalat şi mai ales DEMO, fără pic de conţinut, să primească Page Rank 8 şi alte site-uri cu destulă istorie şi conţinut unic, să primească Paga Rank 2.
Pentru că se ajunge destul de greu la personalul Google, cu o plângere în scris, am făcut un comentariu pe blogul lui Matt Cutts,îin care am dat câteva exemple cu erorile existente în câteva site-uri. Speram să se reglementeze. Anul 2013, il încheiem dezamagiţi din cauza zecilor de modificări în Google şi cred că este exact cam aşa – dezbracă-te că pot, îmbracă-te că nu mai pot!
Sărbători fericite şi un an nou cu sănătate!