Skip to content

Analiza Concurentei

Analiza Concurentei – Afacerile dezvoltate pe Internet, sunt din ce in ce mai multe. Foarte multe companii dezvolta magazine online pentru vanzarea produselor. Campaniile de promovare incep sa fie greu de realizat datorita concurentei mari pe majoritatea domeniilor de activitate. In acest articol vom prezenta modul in care putem dezvolta o afacere pe Internet, prin intermediul unui website. In orice domeniu de activitate, nu trebuie sa ignoram analiza concurentei, trebuie sa stim exact ce ofera site-urile concurente si cat de bine optimizate sunt.

Analiza Concurentei - Moduri de Promovare WebIn orice domeniu de activitate, firmele obtin performante diferite datorita modului de promovare si a strategiilor folosite. Pentru ca o firma sa obtina performante economice, va trebui sa apeleze la servicii de specialitate din domeniul respectiv. Nu este suficient sa detii un nume de domeniu care sa contina si un cuvant cheie de promovare, acest lucru ajuta insa, nu este suficient.

Strategii de promovare si Analiza Concurentei

  • Numele de domeniu – sa contina un cuvant cheie pentru care se doreste promovarea
  • Website-ul – sa aiba o structura profesionala si o optimizare cu un procent care sa depaseasca 90%. Detalii: Cum testez un site
  • Analizarea primelor zece site-uri concurente
  • Ce expresii promoveaza site-urile concurente
  • Cat de bine sunt optimizate
  • Ce structura au

Aceste detalii ne ajuta sa stabilim punctele slabe ale concurentei si unde putem imbunatati site-ul nostru pentru a avea succes. Exista cazuri in care va trebui sa folosim cuvinte de legatura la expresiile stabilite pentru promovare. Este destul de greu sa depasesti un website bine optimizat, cu o vechime mare, un page rank bun si bine promovat. In primul rand va trebui sa optimizam bine site-ul nostru si sa acumulam backlink-uri, cat mai multe.

Firma noastra poate face o analiza gratuita pentru site-ul Dvs. Formular de analiza a concurentei si testare SEO, gratuita.

Back To Top