Skip to content
Preturi SEO

Preţuri Optimizare SEO

Preţuri Optimizare SEO – serviciile de optimizare SEO, ale unui website se împart în două grupe – optimizare on-page şi optimizare off-page. În Internet, există companii sau persoane care oferă astfel de servicii însa, unele website-uri folosesc descrierea acestor servicii în mod eronat şi mai exact, folosesc expresia “optimizare SEO”, pentru ambele servicii.

O altă greşeală apare în prezentarea serviciilor cu preţ pentru optimizarea off-page, care practic se referă la servicii gen “pachet”. Aceste pachete de promovare sunt de fapt oferte pentru înscrieri în directoare, link building sau reţele sociale.

Serviciile corecte pentru Optimizare SEO

Serviciile de optimizare SEO, care pot avea un pret fix, sunt:

  • Optimizarea on-page – care se referă la partea tehinică a site-ului
  • Pachetele de înscrieri în directoare, care fac parte din optimizarea off-page
  • Pachetele de link building, deasemenea fac parte din optimizarea off-page
  • Like, Google+, Twitter, etc., tot off-page

Aceste servicii pot avea preţuri fixe pentru că ele pot fi aplicate şi vizibile în timp scurt. Referitor la optimizarea on-page (partea tehnică a website-ului), preţurile variază în funcţie de complexitatea site-ului. Agenţia noastră foloseşte preţuri fixe – 120-150 Euro, pentru website-uri de prezentare şi 170-250 Euro, pentru magazine online şi portaluri de anunţuri. Citiţi mai mult despre: optimizare SEO, on-page şi serviciile aplicate…

ATENŢIE!! – Indiferent ce oferte atrăgătoare găsiţi în Internet, pentru înscrieri în directoare, click-uri de la reţele sociale, pachete de link building, etc. nu cumpăraţi fără un test SEO profesional făcut pentru site-ul Dvs. Este posibil să aveţi probleme din cauza acestor servicii. Nu toate website-urile au nevoie de înscrieri în directoare. Trebuie să fiţi sigur că acele “like-uri”, sau ciupiturile de pe Twitter, fac bine site-ului Dvs.

Agenţia noastră are 5 directoare Web şi zilnic primim cereri de ştergere a link-urilor din aceste directoare. Unele companii angajează personal care se ocupă special de înscrieri în directoare Web, româneşti sau străine şi se trezesc că dispar din Google.

Înscrierile în directoare trebuiesc făcute de personal specializat sau chiar de Dvs., pentru că pot apărea probleme la descrieri şi titluri. Acestea trebuiesc schimbate, nu înscrieri în zeci sau sute de directoare cu aceaşi descriere şi acelasi titlu şi mai ales, alegerea directoarelor bune.

Save

Save

Save

Back To Top