Skip to content

Optimizare SEO – Google 2012

Optimizare SEO - Google 2012

Optimizare SEO – daca detineti un site Web, este posibil sa stiti ce inseamna Search Engine Optimization (SEO), adica optimizarea paginilor Web, pentru motoarele de cautare. Aceste servicii sunt oferite de firme specializate in acest domeniu, care ajuta site-ul Dvs., sa apara cat mai bine in cautarile organice. Statisticile arata ca peste 85%, din utilizatorii de Internet, folosesc motorul de cautare Google, pentru a gasi raspuns la orice intrebare. Optimizarea SEO, ajuta la cresterea traficului pe website. Exista foarte multe companii care se bazeaza pe acest lucru, cresterea bugetului companiei depinde de acest motor de cautare.

Optimizare SEO – Arta optimizarii unui site!

SEO, este o arta si daca se aplica in mod corespunzator, vin si succesele. Problemele grave care apar la diverse website-uri, vin tot de la SEO, adica greseli in configurare sau exces de promovare prin blackhat SEO, practici care inca se mai folosesc. In mod normal, un website nu poate avea o crestere brusca in cautarile organice, concurenta exista pe majoritatea domeniilor de activitate insa, o scadere brusca se poate vedea oricand.

Scriam intr-un articol acum cateva zile despre optimizarea SEO, ca a sosit momentul descalificarii site-urilor care folosesc blackhat SEO, sau care nu sunt optimizate corect si chiar fac exces de cuvinte sau expresii cheie, adica incearca promovarea fortata a site-ului prin diverse tertipuri. Din punctul meu de vedere, Google, a fost foarte intelegator cu site-urile slab optimizate, adica nu a pus un mare accent pe un site cu multe erori CSS sau XHTML, a lasat destul timp link-uri care nu erau naturale, catre site-ul nostru si chiar a oferit foarte multe facilitati pentru control, statistica, etc.

Schimbari in algoritmii Google – Optimizare SEO de calitate

Anul 2011, a fost anul cu cele mai multe schimbari in algoritmii Google, se lupta foarte mult pentru combaterea SPAM-ului, se ofera documentatie gratuita pentru optimizarea paginilor Web si chiar un tool, extrem de important care ne ajuta la optimizarea paginilor Web si aici ma refer la Page Speed, care pe mine ma ajuta foarte mult in optimizarea paginilor Web. In luna August 2011, au fost pierderi foarte mari de link-uri, adica Google, nu a mai considerat toate link-urile venite de pe diverse site-uri, ca fiind valide. Importanta link-urilor a scazut, link-urile din footer, aproape ca nu mai au importanta. Cu toate ca site-ul meu a mai primit backlink-uri, din luna August/Septembrie, numarul de backlink-uri vazute de Google, a ramas la fel.

Consecintele promovarii fortate sunt foarte grave, site-ul poate fi penalizat, poate fi trimis in sandbox sau mai rau, poate fi adaugat in lista neagra Google si cea mai buna rezolvare poate fi schimbarea numelui de domeniu. Veniturile firmei sau companiei noastre pot avea de suferit si cauza poate fi doar partea de SEO si SPAM-ul, incercarea fortata de promovare, setea de mai mult.

In viitorul apropiat, partea de bounce rate, va conta foarte mult, informatia trebuie adusa prin articole sau pagini cu continut relevant, vizitatorul sa inteleaga sensul articol-ului si acest lucru se vede in functie de timpul petrecut pe o anumita pagina sau articol. Partea de optimizare a unei pagini nu este foarte grea. Am explicat in articolele mele cum ar trebui sa arate un titlu, o descriere, cum trebuie sa fie optimizat un articol sau o pagina din site-ul nostru. Aceste lucruri nu sunt grele si chiar sunt atractive pentru ca poti realiza ceva fara ajutorul specialistilor in domeniul SEO. Daca serviciile de optimizare SEO, vor fi aplicate dupa standardele normale, realizarile vor fi sigure si de durata.

Back To Top